Lisäämme asiakkaidemme tyytyväisyyttä, elämänlaatua ja onnellisuutta

Jokainen syö kolmesti päivässä. Ilman ruokaa ei ole mitään. Siksi ruoan merkitys elämälle - ja elämänlaadulle - on keskeisessä asemassa.

Asiakas on kaiken keskipiste. Ilman tyytyväistä asiakasta yritystämme ei voisi edes olla olemassa. Tiedämme, että asiakas on myymälämme lähettiläs, joka puhuu meistä ystäville ja työpaikoilla. Haluamme, että jokainen käynti Eat&Joy Maatilatorilla voisi ylittää edellisen käynnin luomat odotukset, ja että asiakkuus on elämänlaatua ja onnellisuuden tunnetta lisäävä elämys ja kokemus.

Olemalla Eat&Joy Maatilatorin asiakas hän tietää tekevänsä hankintoja ja valintoja, jotka edistävät kestävää kehitystä, maaseudun uudelleen keksimistä, sekä ylläpitävät makujen, kasvi- ja eläinkunnan monimuotoisuutta.

Pyrimme tarjoamaan jatkuvasti uusia makuelämyksiä sekä nostamaan palvelun tasoa. Pohdimme jatkuvasti uusia ideoita ja konsepteja. Pyrimme kehittämään myymäläympäristöä tavalla, joka on kutsuva, hauska ja tunteisiin vetoava.